Saturday 17 November 2012

Heartbeat!!

Assalamualaikum...!!

Heartbeat! Yes...i has my two special heartbeat that i will always love and miss no matter how far they live, no matter how big they will grown up, no matter how old i will be...these two lovely kids, will always be my heartbeat.... <3
My lovely Alif and Yin!! <3
Who are they...?? They are the youngest cousin in my family...these are my lovely and adorable cousins that i took a good care of since the day they was born to this world. They call me "Kak ngah"...and i will always be their Kak ngah forever! I dont know why..but aku paling sayang these two...anak pak busu aku!

They lives in Johor Bahru...and soon, i'll get my third heartbeat cause my mak busu is pregnant now. Aku suka sangat melayan keletah diorang berdua ni cause they are sooo sweet! Diorang tak nakal yang jahat-jahat tu..diorang hanya nakal biasa-biasa je. Sesetengah kids kan ada yang degil, ada yang pandai menipu, and many more, but my heartbeat...??? Diorang tak macam tu! 

Cause I had my eyes fix on them...diorang dengar kata, baik..funny, and sweet sesangat. If diorang balik melaka, hmmppphh...memang aku la orang pertama yang diorang cari. Kadang-kadang, masa diorang tengah otw dari jb ke melaka, da call aku awal2 suruh datang my grandma house to meet them. Adorable right...?? Yin paling rapat dengan aku cause sejak die kecik, aku selalu naik jb, tido rumah pak busu aku..and at that time, aku yang jaga dia. Mandikan dia, bg dia makan...

Sampaikan dia nak aku melebihi ibu die sendiri..if mak busu aku nak mandikan or pakai kan dia baju, or apa-apa je lah, dia akan cakap "Yin tak nak ibu, yin nak kak ngah." :') How sweet is that...?? Bila diorang ada kat melaka, yin always nak tido dengan aku. Mati-mati pesan "Kak ngah jangan pergi mana-mana tau. Yin nak tido dengan kak ngah malam ni." :')
Or she will persuaded me to stay over my grandma house almost every second..."Kak ngah, kak ngah tido sini tau. Janji...??? Alah..kak ngah tido la sini...kita nak dengan kak ngah!" :')

When i'm free..ak tido la dengan yin, but now cause i'm always busy and have my plans, most of the night, i have to let her down... :'(  "Sorry sayang...kak ngah terpaksa. Bukan kak ngah tak nak tido dengan yin...tapi kak ngah ada kerja...ada plan..." Sometimes, aku rasa sedih and kecewa sbb terpaksa kecewakan yin..but if ak tak tidur dengan dia, i'll make sure, bila aku datang to meet her, ak akan layan dia sungguh2. Apa yang dia nak, aku turutkan..

Alif...??? Ohhhh...he's cute!! Sweet boy ever!! Comel lote dengan pelat dia tue...a very good boy! Tak terkata bila melayan karenah dia...byk cakap kadang-kadang. LOL 
Dia pun rapat sgt dengan aku...sama macam kakak dia, yin. Macam mana aku dengan yin, macam tu lah aku dengan dia. I loovvveee them sooo much! Rindu bila tak jumpa...rindu nak cium-cium pipi mongel diorang. Both of them ni sooo clever! Betul-betul cerdik. One day, aku ada bawak alif jalan-jalan with me and my hubby..and semua orang ingat, alif anak kitorang. HAHA...da agak da!

My hubby ask me just now when we arrive at my grandma house to meet and play with them...he said "Apa ayang akan rasa bila yin and alif da besar...time tu diorang jarang cakap dengan ayang, buat hal diorang sendiri je, kiranya tak cerita or cari-cari ayang macam sekarang?" 
Honestly...i had no answers for that questions cause of course aku akan rasa sedih if that happens, but i'll pray to ALLAH, may what we have now, will remain the same forever! Like i've said before...no matter what happen, I'm always their KAK NGAH, FOREVER...and they will always be my YIN and ALIF till ever...! 

And my hubby said " Abang rasa if that happens, ayang mesti akan rasa macam semua ibu-ibu yang lain. Yelah, bila anak diorang dah besar, da mula ada hidup sendiri, mesti diorang akan jadi pendiam semua. Tak nak kongsi anything dengan kita. Mesti ayang akan rasa sedih." Yes...if that happens, i'll be sad hubby...but like i've said before...i'll make sure that will not happen to us. Please Allah...

Mohd Alif Akmar and Nurin Asfariza....I'll LOVE  both of you, till my last breath! <3 <3 <3

Apa yang aku nak sampaikan sebenarnya....??? Nothing! ak just nak kongsi about my heartbeat to you guys...! Tak salah kan...?? ^^, 
bye guys...Xoxo!

No comments:

Post a Comment

<3 <3 "Leave Your Thought!" <3 <3