Wednesday 21 November 2012

Bert's Jr!!


Bonjour...!! Memandangkan aku bosan skrg..might as well as update blog je, ye tak..??
Last monday, me and my hubby went out together. Saje jalan-jalan. Malam ahad tu, aku pergi la makan burger bakar at bukit beruang with my hubby and our buddy,emi. Teringin nak makan burger bakar kat sana, cause tak pernah makan yang kat situ punye, then we head out la.

So...pergilah makan. Burger bakar dahsyat namanye. Korang pernah makan burger bakar tak..??? Hurm..for me, after we tried out the burger bakar...we prefer burger bakar at Bert's Jr la. Sbb lagi sedap!
Not that i said yang burger bakar dahsyat at bukit bruang tu tak sedap, sedaappp, but everybody ada taste masing2 kan...?? So..i'm just saying that me and my hubby prefer Bert's Jr. While my buddy emi, tak pernah lagi makan Bert's Jr tu. So die tak tau nak bezakan mcm mane. Haha, nevermind.


See the pic...??? Tu lah burger bakar, sape yang tak pernah makan lagi, boleh la cuba. ^^, Okay, time makan burger dahsyat ni, aku tak amik gmbr...sbb busy talking to each other + malas nak amik gmbr = tak de gmbr utk korang. Hehe! Harga die pun berpatutan. Boleh la korang usha-usha gmbar kat atas tu.

Okay, the pics below is Bert's Jr! Sape pernah makan...?? Sedapppp kan kan kan..?? Sape yang tak pernah makan...??? Try it! Tak rugi and berbaloi-baloi... ^^, Harga die tak mahal pun, we can afford it punyelah. 
Satu meal the price range is antara RM10-RM20...depend korang pilih meal ape la. Ada ala carte and ada set. 


And here is us..enjoying our meal! My hubby suka makan Bert's Jr ni. Me too! My hubby kenyang sampai sendawa banyak kali. Aku plak, suap-suap kan lagi my burger...bg die makan. Mmg kenyang la cite die..

And...here, cuba teka meal sape yang tak habis tu...??? Yeay, betul! Aku la..tangki kecik je, but selera besar, ni la jadinye. Bercinta aku nak habiskan meal ni...besar sgt burgernye! My favourite..?? Grilled burger! Dua kali mkn kat sini, dua kali tu jugak la aku order meal yang sama. My hubby, suka tukar2 meal. Dapat rasa semua...and boleh find out mane yg sedap. 

Okay..that's all! Au revoir... ^^,





No comments:

Post a Comment

<3 <3 "Leave Your Thought!" <3 <3