Saturday 2 March 2013

One Step Forward!


Assalamualaikum...! Happy sundayyy guys! ^^, Perghhh...malas gile rasanye hari ni. Penat berjalan semalam pun tak habis lagi rasanye. Uma perlu dikemas...tapi...argh,forget it! Huhu. *malas tahap babun da ni*
Anywho...actually, mmg da lama biarkan blog ni bersawang sorang-sorang. Bukan x de benda nk update, bannnyyyakkkk! But...rasa mcm busy sgt2! *padahal x delah busy mane pun. Dok ngadap family outing sampai tak kenal siang malam boleh pulak ko kan*.

Tak kesah lah! Yang penting, hati ni agak tertanya-tanya dengan pageview blog aku ni. Makin hari, makin bertambah pulak. Even when aku tak bukak blog ni. Hurmm...musykil-musykil! Ada ke orang yang sudi singgah and baca blog aku ni? *Kalau ada, sila angkat korek hidung anda.* hihihi...x lah, joking jer! Jangan korek betul2 tau! Besepah bijih timah korang nanti, bukan salah aku. ^^,

Nak kata followers ramai, baru 53 je pun. Tapi pageview naik hari2, so I guess adalah yang datang singgah kat sini kan? Bkn ape...nak say THANK YOU SO MUCH je pada you olls yang sudi datang ke blog saya! Tanpa anda, siapalah saya. *cet, ayat skema!*.

Korang nampak tak tajuk entry kat atas tu? One Step Forward! Yup! Betul! Tapi ape ke benda One step Forward tu?? Langkah ke depan? Nak suruh korang melangkah ke depan?? Dakk aihhh! Entry kali ni is about me and him. So kami yang kene melangkah ke depan, bukan korang tau. ^^,
Last 23- 24 February 2013...me and my hubby went for our Kursus Kawin! Yeppi!
Satu pengalaman yang amat amat best for both of us! Baru faham ape yang orang maksudkan dengan "lagi best pergi kursus ni dengan bakal pasangan." Yup, true story!

Mula-mula majlis je...aku da dok menyengih sorang-sorang sambil dok menjeling-jeling kat my hubby. Time tu, in my heart, aku terasa satu feeling yang tak boleh aku eksprestasikan dengan words. Why?? Cause it's more than words! Nak tau? Pergi alami sendiri dengan bakal pasangan korang k.

Along the kursus yang selama 2 hari tu, agak panas punggung jugaklah menahan mata dari 8 pagi sampai 5 petang, but it's worth it! Banyak gila ilmu yang dapat kami timba and menimba. All the way, both of us like this "Menjeling-menjeling, ku bertentang. Mata kita sama memandang." ;) *ceit*
Terasa gemuk! Ke camera dekat sgt?? Huhuhu!
This is our sijil! YEPPI!!! ^^,
All in all, da lepas bab yang pertama. Bab yang seterusnye...??? Dalam masa yang terdekat ni. Doakan kami ye. Okay, itu saja entry untuk hari ni. Lain kali, me update lagi okayyy...?? In the mean time, have a lovely day ahead! XoXo! <3
Au revoir!



No comments:

Post a Comment

<3 <3 "Leave Your Thought!" <3 <3